[Pardus-kullanicilari] SMPlayer 0.6.5.1 güncellemesi hakkında

Ceyhun Asılkazancı ceyhunasilkazanci at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 20:47:29 EET

Selamlar,
Bugün yaptığım SMPlayer güncellemesinden sonra SMPlayer ile problemler
yaşıyorum.
İzlediğim videoları durduramıyorum, alt yazıların boyutlarını
değiştiremiyorum ve ses seviyesini değiştiremiyorum.
Ayrıca kısa yollar da çalışmıyor.(shift+R alt yazı boyutunu değiştirme
gibi...)
Kısacası programın alt kısımındaki hiçbir düğmeye
basamıyorum.(play,pause,stop,volume gibi...)
Not: Bir önceki sürümde buna benzer hiçbir sıkıntım yoktu ve SMPlayer
sorunsuz çalışıyordu.
Saygılar.

--
Ceyhun Asılkazancı