[Pardus-kullanicilari] Pardus USB

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 13:26:52 EET

26 Kasım 2008 Çarşamba 03:58 tarihinde Kazım Buğra Tombul <
mhackmail at gmail.com> yazdı:

> syslinux 2008 deposundaki pisi paketiyle kurulup kullanilabiliyor.
>
> Depoyu ekleyerek kurmaya calismayin sisteminizi geri getiremeyeceginiz
> sekilde bozabilirsiniz. Yalnizca gerekli pisi paketini tarayiciniz
> araciligiyla indirin ve cift tiklayarak kurun.
>
> Paket 2007 deposunda olmadigi icin karsilasabileceginiz sorunlardan
> dolayi herhangi bir sorumluluk kabul etmedigimi belirtmek isterim.

bundan daha iyisi 2007.3 sistemle paketi derlemek, ben bunu yazacaktım ama
elimde 2007.3 sistem yok
şu an ve kendim denemeden kimseye söylemek istemedim. pakete baktığımda
2007.3 toolchain ile
derlenip çalışacak gibi geldi bana ama emin olamadım.

en iyisi Ünal hocam siz 2007.3 sisteminizle develden derleyin çalışmazsa
kaldırırsınız.

pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/applications/admin/syslinux/pspec.xml-d