[Pardus-kullanicilari] Pardus USB

Kazım Buğra Tombul mhackmail at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 03:58:15 EET

syslinux 2008 deposundaki pisi paketiyle kurulup kullanilabiliyor.

Depoyu ekleyerek kurmaya calismayin sisteminizi geri getiremeyeceginiz
sekilde bozabilirsiniz. Yalnizca gerekli pisi paketini tarayiciniz
araciligiyla indirin ve cift tiklayarak kurun.

Paket 2007 deposunda olmadigi icin karsilasabileceginiz sorunlardan
dolayi herhangi bir sorumluluk kabul etmedigimi belirtmek isterim.

Selim Tavşan yazmış: