[Pardus-kullanicilari] kernel-2.6.25.20-113-49.pisi için yapılandırma hatası

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
23 Kas 2008 Paz 00:51:22 EET

ismail wrote:
> [1] http://dpaste.com/92939/
>
> Yukarıdaki adreste verdiğim şekilde iki paketi tekrardan kurdum. (Güncelleme
> sırasında da aynı hatayı vermişti sanırım. O sıra ilgilenme fırsatım
> olmamıştı. ) Fakat 17. satırda kernel yapılandırması başarısızlığa uğradı
> diyor.
> Sistemde önceki kernel gözüküyor. Açılışta grubda da halen önceki çekirdek
> girişi var. Fakat kurulu olanlar yeni paketler. Görünüşte herhangi bir
> problem yok.

Yapılandırmada yeni kernel grub'a eklenirken hata oluşmuş olabilir. Onun
dışında sistemde bir sorun yaratacağını sanmıyorum. Hatanın ne olduğunu
anlayabilmek için aşağıdaki komutları root olarak çalıştırıp,
çıktılarını buraya yapıştırabilir misiniz?

1) mount
2) grep -10 "kernel" /var/log/syslog

Açılış yöneticisi ne gibi bir hata veriyor?

--

Ozan Çağlayan