[Pardus-kullanicilari] kernel-2.6.25.20-113-49.pisi için yapılandırma hatası

ismail ismailparduslist at gmail.com
22 Kas 2008 Cmt 23:11:07 EET

[1] http://dpaste.com/92939/

Yukarıdaki adreste verdiğim şekilde iki paketi tekrardan kurdum. (Güncelleme
sırasında da aynı hatayı vermişti sanırım. O sıra ilgilenme fırsatım
olmamıştı. ) Fakat 17. satırda kernel yapılandırması başarısızlığa uğradı
diyor.
Sistemde önceki kernel gözüküyor. Açılışta grubda da halen önceki çekirdek
girişi var. Fakat kurulu olanlar yeni paketler. Görünüşte herhangi bir
problem yok.

Ayrıca açılış yöneticisi de açılmıyor çomar hatası veriyor. Bununla ilgili bir
problem olabilir mi?