[Pardus-kullanicilari] RE: Güncelleme ve paket kurulumu yapılamıyor.

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
21 Kas 2008 Cum 17:54:28 EET

Bir kaç gün önce bende de aynı sorun oldu.
Depoları kaldırıp, yeniden ekleyince düzeldi.

root olarak

pisi rr pardus-2008 (Bende depo ismi pardus-2008 , "pisi lr" komutuyla depo isimlerini görebilirsiniz.)

Komutuyla 2008 deposunu kaldırıp,

pisi ar pardus-2008 http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2008/pisi-index.xml.bz2

komutuyla yeniden ekleyin.

"contrib" deposunu da aynı şekilde kaldırıp, ekleyebilirsiniz.