[Pardus-kullanicilari] Güncelleme ve paket kurulumu yapılamıyor.

Taner Taş taner at pardus.org.tr
20 Kas 2008 Per 13:45:53 EET

Kullandığınız sürüm 2007 mi 2008 mi? Şu an için geçici olarak sadece 2008
için güncelleme veriliyor.

2008 için güncelleme almaya çalışıyorsanız dns ayarlarınızı kontrol ediniz.

paketler.pardus.org.tr'ye şimdilik 193.140.100.210 IP'si ile ulaşabiliyor
olmanız lazım.

nslookup paketler.pardus.org.tr

--> komutunun çıktısı şöyle olmalı:

Server:         193.140.100.210
Address:        193.140.100.210#53

paketler.pardus.org.tr  canonical name = ns1.pardus.org.tr.
Name:   ns1.pardus.org.tr
Address: 193.140.100.210

Kolay gelsin

Taner Taş