[Pardus-kullanicilari] ssh

celal ŞAVUR savur63 at gmail.com
19 Kas 2008 Çar 09:58:26 EET

Emre bey dediklerinizi uyguladım ama yine en başa döndüm.

localağda bilgisayarlar birbirleri ile bağlanıyor. hatasız ve hızlı ama
gerçek ıp yazdığım zaman yine aynı hata.

ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

hatası alıyorum. birde ben kullanıcılara sshd yetkisi vermiştim. ondan
olabilirmi?

ben şimdi okula gideceğim ancak akşam girebilirm .