[Pardus-kullanicilari] ssh

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
19 Kas 2008 Çar 00:24:51 EET

Merhaba,

2008/11/18 celal ÅžAVUR <savur63 at gmail.com>

> emre bey dediğinizi yaptım paketleri kaldırıp tekrar kurdum ama . ben başka
> yerlerde de değişiklik yapmıştım.
>
>     /etc/hosts.deny
>    /etc/hosts.allow
>
> bide /etc/ssh/sshd.config
>
> değişiklik yapmıştım acaba sizin sisteminizdeki bu dosyaları bana gönderip
> ben aynı düzeltleri yapsam düzelir mi?

Keske bunlari daha once soyleseydiniz ugrasmazdik o kadar.  hosts.allow ve
hosts.deny dosyalarini komple silebilir veya tum satirlarini #  karakteri
ile baslayacak sekilde ayarlayabilirsiniz.

openssh paketini ucurduktan sonra /etc/ssh dizinini silin, tekrar
kurdugunuzda orjinal olarak geri gelecektir.
--
Emre