[Pardus-kullanicilari] ikinci hdd ye 2008.1 kurmak

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
10 Kas 2008 Pzt 16:44:35 EET

Bilgisayarımda iki adet hdd var.
Biri SATA diÄŸeri iDE
SATA  2007,3 yüklü diğeri boş,
İDE olanını gparted ile üçe böldüm, ve her birine bir işletim sistemi
kurmayı planladım.
Birinci bölüme xp kurdum,
ikinci bölüme pardus 2008,1 üçüncü bölüme ubuntu 8,04 kurmaya karar verdim.
Pardus kurulumu HDD bölümleme yerine gelince, kendim bölümleyeceğim
seçeneğini seçtiğimde ide olan hdd aktif değil doğrudan sata olanını
seçiyor,
otomatik bölümlendirme altından ide bölümlerine ulaşabiliyorum, grubu
yazılacak yeride seçtikten sonra bu seferde yalı hatası veriyor, kaç tane
değişik markalarda cd yaktım, daha önce kurulumda kullandığım cd leri
kullandım nafile,
ne yapaibilirim;?
--
Cumhuriyet Ãœniversitesi