[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
10 Kas 2008 Pzt 11:49:49 EET

Kurumsal olarak dönüşümün önündeki en büyük engel maalesef bu, yani söylemek
istediğim teknik sorunlar değil ülkemizdeki Linux teknik desteğinin çok sığ
olması, örneğin İzmir gibi bir büyük şehirde kaç tane firma bu konuda
profesyonel çözüm desteği sunabilecek düzeydedir merak ediyorum.

Ben Pardus'daki yazımı Windows makinelerden kullandım, bende verdiğiniz
bağlantılardan en alttaki bağlantıyı referans almıştım.