[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
10 Kas 2008 Pzt 11:03:53 EET

iyi günler;

konu tamamen doğrudur ancak bunu yapması gereken ben, pardus'ta yapamadığım
birkaç ufak tefek sorun yüzünden pardus'a geçemiyoruz.

sorunlarımdan birincisi ; internette çok aramama ve bir çok bilgi bulmama ve
bunları denememe rağmen bir türlü Pardus kurulu bilgisayarda çalışan
yazıcımı diğer Pardus ve Windows istemcilerden kullanamıyor olmam.
yaptıklarımı sıralamak bile çok uzun sürer ancak cups tan ve samba dan kendi
konfigurasyon dosyalarını değiştirerek bir çok şeyi Pardus'um çalışamayacak
duruma gelinceye kadar denedim.

sorunlarımdan ikincisi ; belki birinci ile aynı belki farklı bunu
bilemiyorum ama belediyemizde kullandığımız server bilgisayarlarda redhat
enterprice linux kurulu bunlardan da cups yolu ile yazdırabilmem gerekiyor.
bunu da başaramadım.

neler yapıp ta başamadığım hakkında fikir edinilebilmesi için referans
olarak aldığım bazı siteleri aşağıda listeledim.

ozgurlukicin topluluğu veya geliştiriciler gelmek veya telefon ile irtibata
geçmek veya mail ile iletişime geçmek isterlerse her türlü imkanı
saylayabileceğimizi de ayrıca belirtmek isterim.

saygılar.

----------------

Koray Özdemir

İletişim Bilgileri - Bergama Belediyesi Bilgi İşlem Servisi direk telefon :
0 232 632 08 47  cep: 0 533 458 77 11 - 0 555 692 36 27

mail adresi : ozdemirkoray at gmail.com

Referans olarak aldığım bazı siteler

http://www.ozgurlukicin.com/forum/yazici-ve-tarayici/499/?page=1

http://turkce.pardus-forum.org/viewtopic.php?f=3&t=755