[Pardus-kullanicilari] USB Bellekle ilgili 3 adet sorunum var!

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Kas 2008 Cmt 11:39:10 EET

Arkadaşım
Sandisk 512 Mb lik flash bellek te yavaşlık sorununu yaşadıktan sonra
Deepack ve Kingston flas belleklerde bu sorunu yaşamadım.Harici disk olarak
Codegan kullanıyorum ki Usb den bağlı externel hard hepsinden hızlı.
Deeppack flash belleğe Pardus kurdum normal hdd ye göre kurulum 10 dakika
daha uzun sürdü çalışma ise normal hdd den pek fazla farklı değil nisbeten
yavaş ama usb den bağlı externel hdd sistemdeki hdd den farklıdeğil üzerine
kurulan Pardus da aynı hızda çalışıyor.İyi çalışmalar