[Pardus-kullanicilari] giriş şifremle pardusu açamıyorum ne yapmalıyım

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Kas 2008 Sal 01:14:20 EET

04 Kasım 2008 Salı 00:59 tarihinde ümit kara <recakara61 at hotmail.com> yazdı:

>  Yine giriş yapamadım malesef. Windovstan pardusu görebileceğim bir program
> vardı ismini bilmiyorum ama onunla silsem olur mu acaba?

konsola düşünce kullanıcı adı ve parolayı kabul etmedi mi yani? orada giriş
yapınca alt satıra geçecek yani grafik ekran gelmeyecek. eğer parolayı kabul
ediyorsa *df *komutunu verin diskinizin durumunu dökecek, dolu olup
olmadığını göreceksiniz.
bunu bir netleştirelim sorun dolu olmasıysa ona göre bir şeyler silmenin
yoluna bakarız...