[Pardus-kullanicilari] RE: giriş şifremle pardusu açamıyorum ne yapmalıyım

ümit kara recakara61 at hotmail.com
4 Kas 2008 Sal 00:59:36 EET

Yine giriş yapamadım malesef. Windovstan pardusu görebileceğim bir program vardı ismini bilmiyorum ama onunla silsem olur mu acaba?

Date: Tue, 4 Nov 2008 00:35:08 +0200From: selimtavsan at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] giriş şifremle pardusu açamıyorum ne yapmalıyım
04 Kasım 2008 Salı 00:09 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazdı:

anlattıklarınıza bakılırsa diskiniz dolmuş gibi duruyor.ctrl+alt+F1 tuşlayın gelen ekranda yani komut satırında giriş yapabiliyorsanız diskinizde biraz yer açın. kullanmadığınız bir programı kaldırabilirsiniz. veya pisi ön belleğiniz açıksa oradaki paketleri silebilirsiniz...ctrl+alt+F1 tuşlayıp konsola düşünce root olarak da giriş yapabilirsiniz, df komutuyla diskinizin ne kadarı dolu bir kontrol edin...
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/