[Pardus-kullanicilari] Pardus Sorunlarým

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Kas 2008 Cmt 18:35:08 EET

Merhaba,

Bazi sorunlariniza yanit vermeye calisayim.

2008/11/1 Bunyamin VICIL <arianus at gmail.com>

> Merhaba arkadaÅŸlar;
> - usb'den flash disk, harici disk, fotoğraf makinesi veya cd taktığımda
> otomatik çalıştır ekranı geliyor buraya kadar problem yok ama herhangi bir
> seçenek belirtemiyorum ve kilitleniyor o ekran. ben de normal Sistem'e
> tıklayıp bağlanıyorum. işlemlerimi yapabiliyorum bir sıkıntı oluşmuyor. ama
> otomatik aç ekranını CTRL+ALT+ESC

Bu hata neden oluyor fikrim yok dogrusu.

> - tahminimce yukarıdaki hata ile bağıntılı gibime geliyor, bir de şöyle bir
> durum var konqueror, kftpgrabber ya da herhangi bir ftp client ile ftp ye
> bağlanamıyorum. herhangi bir güvenlik kuralı yok ve güvenlik duvarı da
> kapalı. sadece firefox eklentisi fireFTP ile bağlanabiliyorum FTP
> sunuculara. bu durumla alakalı bakmam gereken loglar ya da dosyalar nereler.

Bu ilginc, komut satirindan ftp komutu ile baglanabiliyor musunuz? Tasma'da
Vekil (Proxy) sunucu ayari yapmis olmayasiniz?

> [...]
> yöntemi[1] buldum. Orada anlatılan sistemle kurulumu yapmaya çalıştım. Tabi
> TM6000 ile alakalı patch de bazı kodlama hataları var. bu hatalarla alakalı
> bilgiyi ve düzeltme yöntemlerini de linuxtv.org da maillistesinde[2]
> gördüm. ama tahmin ettiğim kadarıyla tm6000 modülü çok önceden yazıldığı
> için bazı hatalar vermeye devam ediyor. o hatayı düzeltince aynı satırda bu
> sefer de bu değişkeni tanımlamadınız diyor... normalinde bu tanımlama dev.h
> içerisinde yapılmış ama include ettiği halde core ile modül kodu arasında
> sürüm uyumsuzluğu var diye tahmin ediyorum.

Dogru sayfalari bulmussunuz, surucu derlenemiyorsa cok vaktinizi harcamayin,
ureticiler ne yazik ki bu kartlarin linux destegi konusunda biraz gevsek. En
iyisi bu v4l kullanici ve/veya gelistirici listesine aldiginiz hatalari
gondermeniz olacaktir.

--
Emre