[Pardus-kullanicilari] pardus ismi [konu kapalı] + SON

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
28 Mayıs 2008 Çar 14:56:37 EEST

Yahu güzel kardeşim Allah aşkına susun artık. Yazdıkça batıyorsunuz. Burası
düzeyli bir yer, buradaki insanlar kaliteli ve bilgili insanlar, onlarla boş
yere itişip durmayın. Hele öyle hakaret ve tehdit gibi laflar ettiğinizde
iyice komik oluyorsunuz. Vazgeçin bu yanlış üsluptan, doğru üslubu bulmaya
çalışın. Enerjik ve akıllı bir genç olduğunuz belli, bu özelliklerinizi
yıkmak için değil, yapmak için kullansanız daha iyi olmaz mı?

(Bu yazıyı aslında özel adresinize yazmıştım ama sanırım kapatmışsınız,
gitmediği için buraya yazdım, grup üyeleri kusura bakmasın lütfen.)

Emre Kocaoğlu

28-May-2008 Wednesday Tarihinde 01:50:53 yazmıştı: