[Pardus-kullanicilari] pardus ismi

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
28 Mayıs 2008 Çar 11:28:33 EEST

Kürşat Bey merhaba.

Yazdıklarınıza tümüyle katılıyorum. Bu gencimizin gruba yazdıklarında bile
tehdit ve hakaret var, yani isterseniz, size yazdığı özel mesaja gerek
kalmadan bile onu dava edebilirsiniz.

Ama korkarım o zaman bu genci toptan kaybederiz. Sanırım talihsiz bir ortamda
yetişmiş, iyi biri olmak isterken yanlış kişilerce yanlış yollara yöneltilmiş
ve şimdi karanlık bir uçurumun sınırına gelmiş. Böyle giderse uçuruma düşecek
ve kaybolacak. Binlerce gencimiz gibi...

Benim ricam şu: Uygun bulursanız şimdilik dava etmeyin, onun yerine bu genci
davet edelim, tanışalım, konuşalım, ağabeylik edelim. Bildiğimiz kadarıyla
doğruyu yanlışı gösterelim, kaynayan kanını olumlu alanlara yöneltmesini
telkin edelim.

Bu gibi gençlerin akıllı aile büyüklerine ihtiyaçları var. Oysa bulundukları
ortamda sadece bir takım lümpen "büyük ağbi"ler, "reisler" falan
bulabiliyorlar. Onların oportunist ellerinde de uçuruma sürüklenip
kayboluyorlar. Bu gencimize şu aşamada bir aile büyüğü gibi davranalım diye
rica ediyorum. Başarırsak bir kişiyi topluma kazandırmış oluruz, başaramazsak
her zaman dava etme hakkınız saklı kalır.

Ricamı kabul ederseniz katkıda bulunmaya hazırım.

Sevgilerimle.

Emre Kocaoğlu

28-May-2008 Wednesday Tarihinde 00:00:54 yazmıştı: