[Pardus-kullanicilari] Ağda Yazıcı Tanıtımı

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
28 Mayıs 2008 Çar 10:47:46 EEST

Merhaba Bayram Bey,

Benzer bir sorunu ben daha önce yaşamıştım. Paylaşıma açtığınız
bilgisayarda kurulu antivirüs programına ait güvenlik duvarı varsa
engelleme bundan kaynaklanıyor olabilir.

Eğer sorun bundan değilse, ağ yazıcısını tanıtırken, xp üzedinden
paylaştırılmış yazıcılarda, anonymous kullanıcısını değil, guest
kullanıcısını seçmeniz gerekiyor. Burda seçim doğru yapılıyorsa, Çalışma
grubu, sunucu ve yazıcı(paylaşım adı) elle girmeyi dener misiniz?

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi