[Pardus-kullanicilari] Ağda Yazıcı Tanıtımı

Bayram TATAR tatar_bayram at hotmail.com
27 Mayıs 2008 Sal 22:51:20 EEST

Arkadaşlar  HP 1010 laserjet yazıcım ver.Bu yazıcıyı normal olarak pardus kurulu bilgisayara kurduğumda sorunsuz bir şekilde çalışıyor.Yani Linux driveri var. işyerimde 20 den fazla bilgisayar var hepside windows xp li. ben bunlardan birine bu yazıcıyı tanıttım.ağda paylaşıma açtım. windows bileşenlerinden ağ ve yazıcıları ekledim.ozgurlukicin sayfasında anlatılanları aynen uyguluyorum.anonymusa kadar geliyorum.orda tara dediğimde ağ ismi görülüyor. yanındaki + işaretine tıklıyorum. malesef hiçbir yazıcıyı görmüyor.ağda paylaşıma açık en az 10 yazıcı var.hiçbirinide malesef göremediğimden ağda yazıcıyı tanıtamıyorum. ne yapmam gerekir teşekkürler

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted