[Pardus-kullanicilari] pardus ismi

abaydın abaydin at 5432100000.mobi
27 Mayıs 2008 Sal 18:10:55 EEST

bak kardeş konu kapanmışken uzatmanın alemi yok, düşman istiyorsan
böyle konuşmalara devam edersin..   yıkıcı değil yapıcı ol her
kimsen.. bizi bişey sanmayabilirsin... ama birgün karşına dikilir o
insanlar o zaman mahcup olursun, karşımızda durmaya yüz bulamazsın...
ağzından çıkan lafların nereye varacağını ölç-tart-biç öyle
yaz.. biz burda isimle alakalı bir konu açtık bunun yasağı mı
olurmuş? beğenmiyorum ismi ? beğenmek zorunda mıyız ? üyelere açık
bir konu açmışız burda, hadi tek başıma kalsam neyse birden fazla
destekçisi varsa bu konunun o halde gereksiz değildir.. ayrıca öyle
listelerden atmak da çözüm olmaz yarın 50 maille üye olurum o elli
maili de bir inboxa bağlarım benim için değişen pek bişey olmaz.. ben
çok çabuk alevlenen biriyim kızdım mı sabrederim ama kin tutarsam
amacımın dışında işler yaparım.. kendime göre haklıyım çünkü..
 ve sen burdan ne hakla şu kovulsun bu kovulsun diyebilirsin.. ? ulusal
işletim sisteminin maili listesi burası...

burası benim yaşadığım devletimin işletim sistemi.. haddini bil..
burda sana yer varsa bana da yer vardır...  bana yer yoksa sana da yer
olmaz.. girdiğim her serverdan paket yollayacak kadar ileri bile giderim..
  bu sinirim sadece sanadır diğer aradaşlara değil diğerlerinden
özür dilerim

--
kah cikariz gokyuzune seyrederiz alemi; kah ineriz yeryuzune
seyreder alem bizi!