[Pardus-kullanicilari] pardus ismi

Kursat Unlukara kursat at unlukara.com
27 Mayýs 2008 Sal 17:56:59 EEST

Türkiyenin adamakıllı organize edilen tek işletim sistemi Pardus.
Başkasının zaten alternatif üretebilecek yeteneği olsa bu tarz abidik
gubudik
mesajlar atmaz.
Allah bilir belki 16-17 yaşındaki veletin teki hayal dünyasından bişiler
saçmalamıştır.
Moderatör arkadaş bunları atsın gitsin bu gruptan, erkenekon mu kurcak
ternekenokon mu orkun mu zorhun mu ne yapacaksa gitsin nerde ne yaparsa
yapsın.
Cuma namazı ile Pardus un alakasını kurmak isteyenler de gitsinler nerde
ne alaka kuracaklarsa kursunlar.
Bu tarz adamları atmakla kimseye bişicikler olmaz.