[Pardus-kullanicilari] gıcır gıcır Pardus 2008 istiyorum

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
26 Mayıs 2008 Pzt 01:49:47 EEST

Ozgur Bey Selam,

Ben KDE 4.0'i kurdum kullandim, kisisel gorusum, kesinlikle genis cevrelerin
kullanimina uygun olmadigi. En basitinden bi ayar bile degistirilemiyor
cunku onu degistirmek icin gereken kontrol paneli yapilmamis daha vs. vs.
Bence dagitimin KDE4 ile gelmesi icin KDE4'un en az 4.3 seviyesine falan
gelmesi lazim.

Yine de tahminim Pardus 2008'e KDE4'u paketlerden secerek kurmak mumkun
olacak.

Emre