[Pardus-kullanicilari] gıcır gıcır Pardus 2008 istiyorum

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
26 Mayıs 2008 Pzt 01:30:32 EEST

merhaba.2008 pardus un yepyeni gelmesini kde 4.0 olmasını çok isterdim.okuduğum kadarıyla birçok şey yenilenmiş.3d bi kullanım olsa bile yeni bir masaüstü yöneticisi süper olabilirdi.ama geliştiricilerimizin bunun uzun süreceğini sölemesi ve bidahaki pardus sürümüne bırakmaları veya karar verememeleri kötü.geçte çıksa yeni pardusu KDE 4.0 masaüstü yöneticisi ile istiyorum.bu benim görüşüm.yoksa zaten adil olmayan bu yazılım savaşında adı gereksiz özgür olmayan gösteriş meraklısı herşeyi para gören tarafın eline fırsat geçecek.KDE 4.0 kararlı oluncada güncelleriz lütfen.teşekkürler
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview