[Pardus-kullanicilari] pardus ismi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Mayıs 2008 Paz 22:00:10 EEST

Arkadaşlar
Gelişmişliği ve gelişmeyi *din *ve *milliyetçiliğe* bağlayan arkadaşımıza
cevaben yazmış olduğum mailin içeriğini nihayet anlayabilen bir Deniz
arkadaşımızmış. Önyargılı davaranarak aklınıza geleni yazmak yerine yakın
geçmiş tarihimizi ve hatta daha eskileri de incelemeniz gerekir.Neden* İlk
Uçan Türk Hazarfen çelebinin Kafasını uçurduğumuzu* düşünün, akabinde dini
hurafeler ile ne kadar geriletildiğimiz gerçeğini kavrayalım.Türkoloji
okumuş arkadaşıma da fazla değil iki sene önce Fransada yaşayan diller ve
yazının kökenleri araştırmasında otorite olmuş Türk araştırmacısını Doğu
Anadolu da Kaşkarlarda Ural Altay Hint ve Orta Avrupada yaptığı
araştırmalar,Arkeolojik yeni bulguların ışığındaki yayınladığı yazılarını
bulup incelemesini öneririm ki bu zatı muhterem ile aynı dalda araştırmacı
bir diğer bilim adamıyla Hulki Cevizoğlunun Programında Belgelerle 2 saati
aşkın açıklamalarda bulundu.Bence gelişmeleri dine bağlamak veya
milliyetçiliğe bağlamak sırt üstü yatıp herşeyi Allahtan beklemekten hiç
farkı yok.Gelişmek ve geliştirmek çaba ile bilgi ile ilim ile olur.Bu konuyu
bu platformda daha fazla uzatmak istemiyorum 65 yıllık yaşamımda neleri
olduğunu nelerin de oldurulmak istediğini görerek yaşadı. İyi akşamlar

25 Mayıs 2008 Pazar 20:08 tarihinde Deniz Silahcilar <dsilahcilar at gmail.com>
yazmış: