[Pardus-kullanicilari] ubuntu berly

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
23 Mayıs 2008 Cum 22:36:31 EEST

Bunyamin VICIL wrote:
> ubuntu'nun kullandığı ekran yöneticisi gnome'dur. pardus ise KDE
> kullanmaktadır. macOS'a benzer derken tahminim bunu kasdediyorsunuz. Pardus
> bildiğim kadarıyla KDE'de ısrarcı (ve bana göre ısrarcı olmakta da haklı),
> çünkü gnome ile alakalı bazı durumlar var. bunu geliştiriciler daha iyi
> açıklayacaktır.

Açıklayalım, Gnome ile alakalı bazı durumlarımız yok, sadece biraz
zaman, biraz anlayış ve fazlaca "emek" gerekiyor =) Diğer taraftan, bir
Xfce kullanıcısı olarak Compiz - Fusion ile beraber Xfce'yi öneriyorum.
Aguamelon teması, yüklü gelmektedir, MacOsX'in birebir aynısı, neredeyse =)

Aşağıdaki linke bakabilirsiniz, örnek olarak. Her ne kadar bu görüntüyü
Gentoo'da çekmiş olsam da, bunun birebir aynısını -ve hatta daha
güzelini- Pardus'ta rahatlıkla yapabiliyorsunuz:

http://picasaweb.google.com/gkmngrgn/LinuxMasaSt/photo#5174757171301713842

Bu arada bilmeyenler için: Xfce, Contrib deposunda yer almaktadır.

--
Gökmen Görgen                   Best Regards,
http://www.gokmengorgen.net          Happy Hacking..