[Pardus-kullanicilari] ubuntu berly

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
23 Mayıs 2008 Cum 22:24:40 EEST

ubuntu'nun kullandığı ekran yöneticisi gnome'dur. pardus ise KDE
kullanmaktadır. macOS'a benzer derken tahminim bunu kasdediyorsunuz. Pardus
bildiğim kadarıyla KDE'de ısrarcı (ve bana göre ısrarcı olmakta da haklı),
çünkü gnome ile alakalı bazı durumlar var. bunu geliştiriciler daha iyi
açıklayacaktır.

Beryl olayına gelince ise: beryl, sona ermiş bir projedir. daha önce kendi
içinden ayrılan compiz grubu ile birleşip compiz fusion yayınlandı. pardus
üzerinde "ATI ekran kartı" (x700) ile uzun süre beryl kullandım. nVidia
ekran kartı ile compiz fusion kullandım bir süre. her ikisi de uzun süredir
hatta ta baştan beri Pardus ile çalışmaktadır. gerekli bilgileri öncelikle
wiki'den, listelerden ve google'dan alabilirsiniz.

saygılarımla.

23 Mayıs 2008 Cuma 21:27 tarihinde Kenan Pelit <kpelit at gmail.com> yazmış: