[Pardus-kullanicilari] mx

abaydin at 5432100000.mobi abaydin at 5432100000.mobi
23 Mayıs 2008 Cum 12:12:14 EEST

sorun şu...  pardusun neden gmail ya da live mail gibi bir sistemi yok ya
da neden hala bir adım atılmıyor.. google talk ve live msn gibi
yazılımlar gibi yazılımlarımız neden yok...

bütün msn yazışlamarımız microsoft tarafından loglanıyor.. bütün
yeni nesilden msn kullanmayan kişi sayısı da çok azdır.. bir nevi
onların avcunun içinde yaşar gibiiz.. bundan rahatsızım..