[Pardus-kullanicilari] pardus e-posta servisi vs iletişim programı

Serdar DALGIC serdar at cclub.metu.edu.tr
23 Mayıs 2008 Cum 00:02:13 EEST

Merhabalar,

bence bu konuda biraz daha araştırma yapın

http://www.google.co.uk/privacy.html

burayı okuyarak başlayabilirsiniz, en azından google nasıl davranıyormuş
gibi.. Kafanızda daha detaylı bilgi oluşur..

bir çok e-posta sunucu ayrıca utf-8 destekli e-posta kullanmanızı
sağlıyor, sizin sorununuz karakter kodlamasıyla ilgili olabilir, eğer
gelen/giden bazı mailleri okuyamamaktan şikayetçiyseniz..