[Pardus-kullanicilari] pardus e-posta servisi vs iletişim programı

abaydin at 5432100000.mobi abaydin at 5432100000.mobi
22 Mayıs 2008 Per 22:20:38 EEST

herkese merhaba... belki birçoğunuz bilir bazı mail servisleri
gönderdiğiniz - aldığınız bütün e-postaları logluyor.. ve bunlar
silinmiyor.. bir nevi ellerine şantaj malzemesi oluyor bu...

msn, icq gibi anlık iletişim araçlarıyla da onların sunucusuna
bağlandığınız an sizin herşeyiniz kaydediliyor.. ben şahsen insan
hakları konusu olduğu için etik olmayan bu uygulamadan rahatsızım...
ve pardus işletim sistemi olarak pardus mail sistemi kurulmasını
isterim.. bilgim çok az ama ben de yönlendirilirsem bu konuya zaman
ayırabilirim...  ve şahsen bir an önce hem tr karakterlerin
çalıştığı e-postaya sahip olmak hem de özgürce hesabımı kullanmak
isterim.. selamlar..