[Pardus-kullanicilari] virtualbox'ta ekran kartı sürücüsünde sorun

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
22 Mayıs 2008 Per 13:50:00 EEST

Merhaba,
VirtualBox içinde mevcut ekran kartınızı tanıtamazsınız. Çünkü
VirtualBox ekran kartınızı bire bir kullanmaz, oluşturduğu bir sanal
ekran kartı üzerinden ekran kartınıza ulaşır. VirtualBox ile sanal
işletim sisteminizi açtıktan sonra aygıtlar menüsünden Misafir İşletim
Sistemi Eklentilerini kurmanız gerekiyor.

Mevlüt KOÇAK