[Pardus-kullanicilari] virtualbox'ta ekran kartı sürücüsünde sorun

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
21 Mayıs 2008 Çar 21:46:09 EEST

Merhaba,

Bildiğim kadarıyla VirtualBox, içindeki sanal sisteme "Sanal" bir ekran
kartı tanıtıyor. Yani ekran kartınız X ise, sanal makinede ABC olarak
gözükebiliyor. Dolayısıyla CD X ekran kartını göremediği için kurulumu
yapamıyor.

Eğer 3B desteği elde etmek istiyorsanız sanırım linux üzerinde elde etmeniz
gerekiyor. Bu destek Windows üzerinde sürücüsüz devam ediyor mu emin
değilim. En azından bende yavaş olduğunu biliyorum ama.

İyi Çalışmalar...

21 Mayıs 2008 Çarşamba 21:31 tarihinde Münir BÜYÜKYAZICI <
munir at buyukyazici.biz> yazmış: