[Pardus-kullanicilari] Yazılım Eğitimi

irfan bilgili irfanbilgili at superonline.com
21 Mayıs 2008 Çar 08:38:17 EEST

azda olsa teknik ingiliceniz varsa bütün program dillerinin açık dökümanları internette mevcuttur. temeli aldıktan sonra geliştirmek size düşüyor. www.belgeler.org ta glibc (c program diline ait kitaplığa) ait ayrıntılı türkçe bilgiler var ayrıca qt(kde), opengl (oyun grafik), gtk bilgilerini edinerek mevcut c dili bilgilerinizle istediğiniz ortama yönelik programlar geliştirmeniz münkün. ayrıca daha çok internet için kullanılan php + mysql öğrenmeyi düşünebilirsiniz.