[Pardus-kullanicilari] Yazılım Eğitimi

Mehmet er memehmeter1 at gmail.com
20 Mayıs 2008 Sal 11:19:41 EEST

Pardus kullanmadan önce veri tabanı programlarını inceliyordum.C#,Visual
basic gibi.Bu tür konulara çok meraklıyım ve bilgi sahibi olmak
istiyordum.Hatta bir görsel eğitim seti almıştım ve bana çok yardımcı
oluyordu.Tabii bunlar Pardus kullanmadan önceydi.Aynı şekilde  Pardusta da
bu tür çalışmalar yapmak istiyorum.Kodların nasıl yazıldığını hangi
aşamalardan geçtiği gibi konularda bilgi sahibi olmak istiyorum.Şu anda bu
tür eğitimler herhalde yok.Meraklılarına bu konuda görsel eğitim veren
kaynaklar varmı?Ve ya bu konuda bir hazırlık varmı?Belgeleri,dökümanları
nerede bulabilirim.Teşekkürler.