[Pardus-kullanicilari] 2007 pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Mayıs 2008 Cmt 14:43:16 EEST

Arkadaşım
Harflerin kare şeklinde gözükken sorunlarınız veya hatalar için Utf 8 Font
formatını seçmeniz gerekir.MSN de yapmış olduğun değişikliklerden , kurduğun
eklentilerden kaynaklanıyor olabilir.Emesene yi denemeni önerebilirim.
Kameralı sesli iletişim ile ilgili olarak linux desteği veren şu anda skype
mevcut. Firefoxda ve Opera da bahsettiğiniz durum ile şu ana kadar
karşılaşmadım. Kurmuş olduğunuz ilave bir uygulamadan kaynaklanıyor
olabilir.Hotmailden gelen mesajlar sizi ancak windows kullanıcısıysanız
ilgilendirir,Pardus da kaale almamanız gerekir. Compiz ile ilgili
anlattıklarınız normal sayılır çünkü kullandığınız beta sürümü ve kararlı
sürüme geçinceye kadar birçok değişik problemle karşılaşmanız
mümkündür.Firefox,Compiz,Opera ve Msn ile ilgili olan içeriğindeki
uygulamalardan oluşan hatalar v.s için o prorgamın sitelerine bug veya istek
olarak bildirmeniz gerekir.Pisi ile depodan indirdiğiniz ve kurduğunuz
programlar için bir endişeniz olmaması gerek.Çok özel durumlarda ki bu da
donanımdan kaynaklanır hatalar ile karşılaşmanız olasıdır. Piyasa da çok
farklı kombinasyonda bilgisayarlar ve bunlarla ilgili donanım bulunduğunu ve
her geçen gün yeni bir ürünün piyasaya lanse edildiğini düşünür ve de
birçoğunun kapalı kaynak kodlu olduğunu göz önüne alırsak bu gibi
teklemeleri normal karşılamak gerekir.Kolay gelsin iyi günler

17 Mayıs 2008 Cumartesi 14:12 tarihinde özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com>
yazmış: