[Pardus-kullanicilari] 2007 pardus

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
17 Mayıs 2008 Cmt 14:12:58 EEST

merhaba.ben pardusu kurduğumdan beri birkaç sorunu halledemedim.bunlar 1-   harfler kare şeklinde çıkıyor (emesene ,firefox, compiz fusion, gimp ve birkaç önemli program daha ve bazı oyunlar ,compiz, kibadock bunlarda) 2- kamera (sadece amsn' de görüntü alıp veriyor, kopete' de çalıştığını görüyorum fakat alış yada veriş yok, ses hiçbirisinde yok [snack' i 2 kere tekrardan yükledim] ) 3-internet tarayıcılar firefox ve opera, konqueror özellikle, email yollarken hesabımın kapanmasına yolaçıyor.sanırım güvenlik için yeterli değilmiş.hotmail den gelen mesajda yazıyordu.ben daha hızlı bağlandığı için konqueror kullandım.bir kez'de opera'da oldu.4- compiz fusion 'un küpü yerine ekranın kenarlarına imleç deydiğinde diğer masaüstüne geçiyo.yönet dediğimde bu oluyor.xorg.conf dosyasını eski haline getirdiğimde 3d desteği kesiliyor.ilginç olansa pencere davranışlarındaki şeffaflık deneme halinde diyordu ama şimdi çalışıyor.bunları anlattım çünkü ben bir kullanıcı olarak daha iyi olmasını istiyorum pardusun.özellikle şu  harflerin kare çıkması çok kötü oluyor pisi den yeni bi program kurduğumda çalışcakmı yerine okuyabilecekmiyim acaba diyorum.eğer bilgisayarımın donanımı veya herhangi bir bilgi isterseniz verebilirim.anlayamadığım birçok şey var çünkü.teşekkürler
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview