[Pardus-kullanicilari] msn e bağlanma sorunu

engin akpınar enginalamut at gmail.com
17 Mayıs 2008 Cmt 02:31:23 EEST

amsn, kmess ve diğerleri ile denedim
"msn kişi listesi oluşturulurken bir hata oluştu" hata mesajı alıyorum.
en son wireless usb adapter yüklemeye çalıştım.
onuda yapamadım gerçi ama sonucunda windowstan hala girebildiğim msne
pardusta giremiyorum.
hatta hiçbir msn adresine girilemiyor.

en son yaptıklarım:

wireless usb adapter ile ilgili pisi paketleri kurdum.
U.S.Robotics wireless usb adapteri Ndiswrapper ile tanıtıp kurdum.

http://www.usr.com/support/5422/5422-files/5422-files.exe

             > <root şifresi>

MSNi nasıl etkiler bilemiyorum. ama başka bir çalışma yapmadım ve MSN
kullandığım programlar sağlam.

yardımlarınızı bekliyorum.
teşekkürler