[Pardus-kullanicilari] pardus geccem, yardimci olur musunuz

Serdar DALGIC serdar at cclub.metu.edu.tr
15 Mayıs 2008 Per 22:14:05 EEST

Merhabalar Yusuf Bey,

söylediğiniz programı indirdim, kuruluyor wine ile.. Ancak program
hakkında pek bi bilgim olmadığı için çözemedim nasıl kullanıldığını..
ufak bir pencere açılıyor, options kısmı var. bir kaç seçenek daha var..
sonra bu programı kapatıp KMenu'den Wine altındaki Program Files'tan
açmaya çalıştığımda yine aynı pencere açılıyor fakat program düzgün
çalışmıyor gibi gözüküyordu.. o yüzden emin olamadım programın düzgün
çalışıp çalışmadığından..

isterseniz görme engelliler için özelleşmiş bazı dağıtımlar var..

http://leb.net/blinux/

ayrıca diğer dağıtımların da (SuSe gibi) görme engellilerin linux
kullanmalarını kolaylaştıracak program paketleri olduğunu okudum
blinux'un sık sorulan sorularında

http://www.leb.net/blinux/blinux-faq.html

bu paketlerin hangileri olduğunu bulup bugzilla'ya girerseniz
geliştiriciler paketlerin yapımı için çalışacaklardır.. ya da direk
"görme engelliler için Pardus'ta gerekli programların paketlenmesi" diye
bir hata raporu girerseniz http://bugs.pardus.org.tr/ adresine,
geliştiriciler bu konu üzerinde çalışacaktır..

bugzilla'ya göz attım ama bu konuda herhangi bir hata raporu görmedim,
bilgisi olan varsa, yamuluyorsam düzeltsin..

iyi günler..

-serdar