[Pardus-kullanicilari] pardus geccem, yardimci olur musunuz

Yusuf Sarıgöz yusufsarigoz at gmail.com
15 Mayıs 2008 Per 21:16:19 EEST

merhaba arkadaşlar!
Ben görme engelli bir bilgisayar kullanıcısıyım. Bilgisiyarı ekran
okuyucu (screen reader) diye bilinen programlar sayesinde
kullanabiliyorum. Ancak pardus'ta bu programların çalışıp
çalışmadığınıbilmiyorum. Wine programını kullanan arkadaşlar aşağıda
linkini vereceğim programı Wine ile test edip sonucunu bana
bildirlerse çok sevineceğim. Eğer Eğer bu program Wine ile çalışıyorsa
Pardus'a geçeceğim.
Programın linki:
ftp://ftp.freedomscientific.com/users/hj/private/WebFiles/JAWS/J9.0.2152_ILM.exe
İlgilenecek olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler!
Saygılarımla!