[Pardus-kullanicilari] Ynt: Bir M.E.B. klasiği daha

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
12 Mayıs 2008 Pzt 10:51:07 EEST

Merhaba,

Azmin elinden hiç birşey kurtulmaz. Benim size yapabileceğim tavsiye
şudur. Makinenin tamamına pardus kurun. Depodan veya virtualBox'ın
sitesiden virtualbox'u indirip kurun, xp'yi de sanal olarak virtualbox
içine kurun. Arkadaşınız hem sistem değiştirmek için ikide bir
bilgisayarını kapatıp açmak zorunda kalmaz, hemde siz xp için sürücü
aramak zorunda kalmazsınız.

Bende içişleri bakanlığının e-bakanlık projesi kapsamında resmi
yazışmaları yapmak için aynı yolu kullanıyorum. Çünkü e-bakanlık projesi
ie6 haricinde doğru çalışmıyor. Makineye iki işletim sistemi kurmaktansa
xp'yi sanal olarak kurdum. VirtualBox'u da bridge modunda ayarladım.
pardusla xp arasında rahatlıkla veri alışverişi yapabiliyorum, hemde usb
cihazlarımı xp ile kullanabiliyorum. Her ne kadar da xp'ye e-bakanlık
projesi haricinde ihtiyaç duymasam da, sanal makine üzerinden bütün
cihazlarınızı rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Takıldığınız konularda bana yazabilirsiniz.

Yaşasın özgür yazılım.

Sevgi Saygı ve Bol Parduslu günler dilerim.