[Pardus-kullanicilari] Kablosuz internete bağlanma sorunu

Osman Bahadır GOKCEN obgokcen at gmail.com
9 Mayıs 2008 Cum 00:39:44 EEST

Selam arkadaşlar,
Ben pardusu kurduktan sonra zannederim tüm donanımı tanıdı.
Bir problem olmadı. Yani şimdilik.
Kablosuz internet kartını
BCM4318 [Airforce One 54g] 802.11g wireless LAN Controller - Broadcom
Corporation (eth0)

olarak tanıdı. Ben bu durumda daha önceden bahsedilen normal usullerle yani
Ağ bağlantısını ayarla
penceresinden girerek ortamdaki mevcut yayınlardan birini tara düğmesine
basarak buluyor ve bağlanıyorum.
Fakat sorun şu ki bu şekilde her kablosuz ağa bağlanmıyor.
Yani ortamda şifresiz bir yayın var mesela, ben taraya basıp onu bulduktan
sonra ve üzerine
gidip çift tıkladıktan sonra o yayının ismini ESS ID ye yazıyor. O ismi
kopyalayıp
bağlantı adına da yazıyor ve sonra uygulayı tıklıyorum. Sonrada kaydettiğim
bu yayının kutusuna tik atıyor ve bağlanmasını bekliyorum.
Ama meğerki evden bağlanmıyorsam mutlaka bağlantıda sorun oluyor veya
bağlanmıyor.
Bir defasında da kablosuz modemin tam dibinde değilsem hiç bağlanmadı. Yani
tam çekmesi gerekiyormuş gibi bir his doğurdu bende.
O zaman kablosuzdan ben ne anladım.
Bu bilgisayarımda daha önce xp kuruluydu ve böyle bir sorunum hiç olmamıştı.
Bu sorunumu umarım iyi anlattım. Bana yardımcı olacak fikirleriniz var mı?
Teşekkürler..

--
http://www.yoono.com/favorites.jsp?user-id=ossolemio
tel: 937- 829 1200