[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 yalan mı?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Mayıs 2008 Sal 21:48:53 EEST

Arkadaşlar
Pardus 2008 üzerine bilinçli veya bilinçsiz bazı arkadaşlar ya karamsarlığa
kapıldıklarından veya dolduruşa geldiklerinden olsa gerek olur olmaz
beyanlarda bulunuyorlar. Bu arkadaşlara sormak isterim pardus-2008-test
deposundaki pisi pk leri uzaydanmı geldi. Geliştirici arkadaşlarımız ile
onlara gönüllü destek veren ve katkı sağlamaya çalışan arkadaşlar
bilgisayarlarının başında her halde iş olsun diye her yeni pk in
bağımlılıklarını, ters bağımlılıklarını sistem testlerini yapıp varsa
noksanı ve de hatası çözmeye iş olsun diye mi uğraşı veriyor. Koskoca Novel
firmasının geniş kadro olanakları ile geliştirilen OpenSuSe nin yeni sürümü
bile *yol haritalarında HAZİRAN* ayı diye belirtilirken kimse onun 2009
olsun bari şunun şurasında bir üst model otomobillerin üretimi Temmuzda
başlayacak demiyor. Bizler geliştirici arkadaşlarımıza bu davranışımız ile
destek olacağımıza onları stres altına sokup daha verimli çalışmalarına
çelme takmaktayız.Bir parça sabır, yakında 2008 ile tanıştığınızda
beklediğinize değdiğini göreceksiniz.İyi akşamlar

06 Mayıs 2008 Salı 20:42 tarihinde teciman <ibrahim.teciman at gmail.com>
yazmış: