[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 yalan mı?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Mayıs 2008 Pzt 10:11:02 EEST

Serdar Bey
Söyleyin ve de sorun arkadaşınıza Pardus 2008 masal ise biz gönüllüler neyin
testini yapıyoruz. Sanal bir sistemin değil herhalde. Biraz daha etkin olmak
ve sürece katkınız olmasını isterseniz Özgürlükiçin.com a girip Pardus 2008
i takip eder veya testci, katkıcı her ne yapmak isterseniz sizde gönüllü
çalışır, bugları en az olan bir 2008 çıkmasını sağlarsınız. Ubuntu dan
bahsediyorsunuz ki 8.04 sürrmünde birkaç nokta hariç pek ileri gittiğini
düşünemiyorum. Kubuntu 7.10 dan itibaren her yeni yükseltilen serisindan
sonra 7.10 versiyonu ile başlayan problemlerin çoğalması nedeniyle bir
önceki versiyonunu7.04 ü kuruyorum. Gelelim diğer dağıtımlara Open Suse yol
haritasında Opensuse 11.0 ı Haziranda kullanıma açacağını (yayınlayacağını)
duyuruyor. Pardus 2007 nin çıkış tarihine baktığımızda OpenSuse ile aynı
paralelde gitmiş opensuse nin çıkışını takibende Pardus 2007 lanse
edilmişti.Bu da sistemin sisndire sindire en az bug içerir veya hiç bug suz
yayınlanmasının gereğidir diye düşünüyorum. Tabi ki Pardus kullanıcıları
sabırsızlıktan ve de yeni çıkacak Pardus 2008 in içeriğini meraktan
çatlıyorlar. Yol haritasına göre yolun 4/3 neredeyse bitmiş durumda yakında
sizin gibi hepimiz tanışacağız Pardus 2008 in yeni yüzü ile. İyi günler ve
sabırlar

04.05.2008 tarihinde Serdar Özgür <vefaliserdar at gmail.com> yazmış: