[Pardus-kullanicilari] Pardus Milli İşletim Sistemi?

kayhan kaya kayhanky at gmail.com
6 Mayıs 2008 Sal 09:20:19 EEST

         Selamlar
         Öncelikle benim linux sistemlerle tanışmama ve pardus'a terfi
etmemde önemli payı olan Ayrıntı Yayınlarından çıkan "Hacker Etiği" adlı
kitabı, Linux İşletim Sistemlerinin temel mantığını ve antikapitalist
nosyonunu en doğru şekilde ortaya koyması bakımından kaynak olarak
önerebilirim.
         Ayrıca ben, linux sistemlerini kapitalist dünyada antikapitalist
bir oluşum olarak -belki biraz romantik ama- devrimci bir adım olarak
değerlendiriyorum. Bu nedenle eğer Pardus millileşiyorsa bu durum bilginin
tekelleşmesiyle eş anlamlı olup, sevinç kaynağı olmanın ötesinde üzücü bir
durumdur, diye düşünüyorum. Selamlar, herkese kolay gelsin.

05 Mayıs 2008 Pazartesi 21:33 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>
yazmış: