[Pardus-kullanicilari] Yazýlýmlarýn açýlýþta gecikme sorunu...

Vedat YILMAZ vedat at defter.org
5 Mayýs 2008 Pzt 17:52:26 EEST

pardus 2008 i beklemek diye birşey sözkonusu olmamalı. Problem ne zaman
meydana geldi acaba? Bir program veya servis kurduktan sonra mı? Bir ayar
değişikliğinden sonra mı? Yada ne bileyim, ilk defa kurulum yaptığınızda mı
bu şekilde oluyor. Böyle şeyler üzerinde durmak gerek. Sonuç olarak şu anki
hali ile belirttiğiniz problem olağan dışı bir durum.

Eğer sorunu çözemiyorsanız yedek alarak temiz bir kurulum deneyebilirsiniz.
Sorun yine devam ediyorsa donanımınız ile alakalı olabilir. Ama sorun
kesinlikle pardus 2007 de deÄŸil.

05 Mayıs 2008 Pazartesi 17:18 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmış: