[Pardus-kullanicilari] NTFS formatlı diske dosya kopyalamada hata

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
3 Mayıs 2008 Cmt 11:57:01 EEST

Merhaba,

Bilgisayarımın harddiskini 3'e böldüm. birinde pardus, diğerinde xp
diğeri de ortak kullanım için.
Ortak kullanım için olan bölüm ntfs formatlı. Pardus ile bu bölüme dizin
oluşturup içine pardus masaüstünden bir dosyayı kopyaladığımda işlemi
gerçekleştiriyor ama özellikleri değiştirilemez uyarısı veriyor.
Gerçekten de ntfs bölümde oluşturduğum dizinlerin ve dosyaların
izinlerini değiştiremiyorum.
Listede aradığımda fat32 formatını kullanmam gerektiğini buldum ama ntfs
için bir çözümü var mıdır?
saygılarımla,

Münir BÜYÜKYAZICI