[Pardus-kullanicilari] Ynt: Bir M.E.B. klasiği daha

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
1 Mayıs 2008 Per 17:52:34 EEST

Tabii ki bunlar temennilerimiz.

Ama Bill Gates geçen yıllarda geldiğinde oldukça sıkı fıkı pozlarını
gördük gazetelerde ve tvlerde. Ve hatta o zamanlarda öğretmenlere ucuz
laptop konuşulmuştu.

Buna rağmen yine de iyi niyetimizi bozmayıp, farkında olmadan böyle bir
duruma gelindiğini düşünelim...

Bir de yanlış hatırlamıyorsam yine bu listede daha önce de bahsedilmişti
bu sorundan. Bir arkadaşımız uzun zaman önce MEBe şikayette bulunduğunu
ve bu sorunla ilgilenecekleri cevabını aldığını yazmıştı. Anlaşılan hala
bir değişiklik yok.

Belki öğretmen sendikaları, tüketici dernekleri vb. kurumlar resmen
MEBin dikkatini çekmeli.
Artık buna rağmen bir değişiklik de olmazsa (olacağını hiç
zannetmiyorum) mahkeme yolu her zaman açıktır.

Saygılarımla,

Münir BÜYÜKYAZICI

Necmettin Begiter yazmış: