[Pardus-kullanicilari] LG E300'e 2007.3 kurulum sorunu

Arda Gökçe ardagokce at gmail.com
1 Mayıs 2008 Per 15:47:24 EEST

Alper Bey,

Haklısınız # şeklinde prompt'a düşüyorum ama, daha pardusu kuracağım dizini
seçemeden, kuruluma başlayamadan, kurulum vs. olmadan prompt'a düşüyorum.
Dolayısıyla sizin gönderdiğiniz linktekileri uygulabilmem için paket
deposundan ATI driver'larını yüklemem gerekiyor. Pardus'u kuramadan paket
deposundan ATI driver'larını yükleyip, söylenen işlemleri nasıl yapabilirim?

Bir sorum da şu olacak : Standart ekran modu ve Minimum ayarlarda da grafik
arayüzle mi yükleme oluyor? Yoksa bu yükleme seçeneklerinde standart,
default olarak # şeklinde prompt'a mı düşülüyor? Eğer öyleyse bu noktadan
sonra ne yapılacağını bilmiyorum. Cehaletim için kusura bakmayın :)
Kılavuzlarda ve forumlarda hep normal kurulum gösterildiği, anlatıldığı için
bu yükleme seçenekleriyle ilgili bilgi sahibi olamadım.

Benim siyah ekranda takılma sorununu Google'layıp baktığımda genelde
"xorg=safe" çözümü yeterli olmuş. Fakat benim gibi bu yöntemle sorunu
çözülmeyen kullanıcılar da yok değil.

2008'le de aynı sorunu yaşayabilirim doğru söylüyorsunuz fakat, CD dağıtan
arkadaştan aldığım 2008 4.11 sürümünde söz konusu sıkıntıyı yaşamadım. 2008
4.11'i yüklerken grafik arayüze geçebildim, yüklemeyi tamamladım fakat
"paket doğrulamaları yapılıyor" kısmında CD okuma hatası verdi. Ben de
açıkçası düzgün çekilmiş bir 2008 CD'si yükleyip tekrar deneyemedim. O
yüzden 2008 tam kararlı, son kullanıcı sürümüyle çıkarsa, onunla şansımı
denerim demiştim.

Teşekkürler,

Arda Gökçe.