[Pardus-kullanicilari] LG E300'e 2007.3 kurulum sorunu

Alper OGUZ Alper.OGUZ at bimar.com.tr
1 Mayıs 2008 Per 14:52:51 EEST

Merhaba,

> From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr On Behalf Of Arda Gökçe
> Alper Oğuz Bey,
> 2007.3'ü başarılı bir şekilde kurmayı tamamlayamıyorum ki,
> sizin önerdiğiniz ATI driver çözümünü uygulayayım.

Önceki mesajınızda # şeklinde prompt'a düştüğünüzü söylediğinizi hatırlıyorum, o nedenle söylemiştim. Konsoldayken bu işlemleri yapmanızı söylemiştim zaten. Eğer ekranda "hostname ~ #" şeklinde bir prompt varsa root haklarıyla konsoldasınız demektir. Yoksa veya onun yanına klavyeyle birşeyler yazamıyorsanız Ctrl-Alt-F1 veya Ctrl-Alt-F2 ile konsola geçip verdiğim linkteki işlemleri uygulayabilirsiniz.

> Başka bir çözüm önerisi gelmezse, anlaşılan 2008'in kararlı
> sürümü çıktıktan sonra şansımı deneyeceğim.

2008'de de bu sorunu yaşayabilirsiniz ve ATI için X.org ayarlarınızı yapmanız gerekebilir. En azından birşey yapmadan grafik ortam açılsa da performans için sonradan mutlaka yapmanız gerekir.

kolay gelsin

Alper Oğuz