[Pardus-kullanicilari] rs premium hesabı, aria2 grafik arayüzü

enes yıldız mavikalemler at gmail.com
23 Mar 2008 Paz 00:13:14 EET

tekrar teşekkürler, aria2 arayüzünü çalıştıramadım ama verdiklerinizden yola
çıkarak onu da konsoldan kullanmayı başardım.

d4x'te de, text dosyasından link yükleme sorunum vardı, yüklemiyor bir
türlü, program donuyor. onu da firefox'a flashgot kurarak çözdüm,
flashgot'tan indirme yöneticisini d4x olarak ayarladım, firefoxta linkleri
seçip flashgot ile indir deyince, firefox çerezlerini kullanarak doğrudan
indiriyor..

grafik arayüzü, geniş seçenekleri ve kullanım kolaylığı açısından d4x'te
karar kıldım..